Thursday, May 31, 2007

Bicycling to China

今日僕はたくさん自転車乗りました。上水から元朗まで。

http://www.gmap-pedometer.com/?r=1001540
16kmでした!疲れた!

この道はCastle Peak Rdと言います。香港の一番長い通りです(wikipedia).

中国からとても近い!

でも香港方とても田舎ですよ!

でも落馬洲から、深ゼン直接見える:

そのビルは中国です。

その後もと静かなりました:

香港人口とても高いから、人全然ない所とても珍しいよ!


マイポでとてもきれい景色見つけました:





バカ!


最後は元朗に着いた:

KCR West 電車!きれいですか?

香港にきれい田舎景色も有るよ!

Bonus Pic:

852 FOR LIFE!

Labels: , , , , , ,

3 Comments:

Blogger ROCKIN' WASABI said...

Hey, I'm here^^ Thank you for inviting me!
I like your blog, too.
"写真多い" is good for us viewers^^ I think.
And your pictures are beautiful,
I like the sky when it has 2 colors BLUE & ORANGE at the same time,
...and funny, like TOFU shop^^
Which is funny Chinese people's idea or your point of view?^^
Any way, I'll come to see here again!

July 05, 2007 12:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

why u write "baka" for that pic a kid was riding his bike?
yeah i like ur blog!

July 10, 2007 12:38 AM  
Blogger ラフィ said...

baka because he rode his bicycle right into my picture!!! it was a big empty place, it was very clear i was taking a picture and he rode right in front of me on purpose! :-P

July 10, 2007 2:44 AM  

Post a Comment

<< Home